Tropisch Thailand - Reisverslag uit Chaweng Noi Beach, Thailand van Familie Schultz - WaarBenJij.nu Tropisch Thailand - Reisverslag uit Chaweng Noi Beach, Thailand van Familie Schultz - WaarBenJij.nu

Tropisch Thailand

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 December 2013 | Thailand, Chaweng Noi Beach

We zijn inmiddels een week in Thailand, en we beginnen te wennen aan het klimaat en de tijdzone.

Na een lange en vermoeiende reis vanaf Schiphol zijn we op 1 december aangekomen in ons hotel in Bangkok. Gelukkig voor ons hadden de kinderen last van een enorme jetlag, en waren ze van 23.00-02.00 uur wakker (lees:hyper) en hebben we chips en koekjes gegeten (er was helaas geen roomservice voorhanden). Gelukkig vielen ze om 02.00 uur in slaap, en hebben we tot 10.00 kunnen slapen. Wel even bijgeslapen, maar het ontbijt hebben we helaas gemist. Dus ontbijten we met het restant chips en koekjes (lekker verantwoord haha).
Omdat de lunch pas om 12.00 uur is, en we om 14.00 doorvliegen naar koh Samui gaan we de boel weer inpakken (aangezien we niet meer wisten waar we welke pyjama en onderbroek gestopt hadden, en dus alles door de kamer verspreid ligt).

De eerste dagen op Koh Samui is het weer wat onstuimig geweest. Het is natuurlijk wel lekker warm met gemiddeld 26 graden, maar er is veel wind en weinig zon.
De laatste paar dagen komt de zon gelukkig steeds meer door en vandaag hebben voor het eerst in de zee gezwommen. Emma en Lukas vonden het geweldig. Verder hebben we de eerste tempels, olifanten en waterval bezocht. Gisteravond heeft Emma samen met vriendinnetje Robin (dochter van Nederlandse eigenaren), de kerstboom bij de receptie versierd.

O ja het valt niet mee om met een bekende prinses en prins op pad te zijn. Daar waar wij tempels fotograferen, fotograferen de Aziaten Emma en Lukas. Ook willen ze allemaal aan ze zitten. De kinderen beginnen er inmiddels aan te wennen en Lukas is al vrienden met de obers van het hotel hier.

• 07 December 2013 - 14:47

Rixt:

Jaa! een eerste verslag van jullie! Fijn dat jullie er zijn en nu lekker genieten! Ziet er zeker mooi uit, die zon komt vast nog wel goed, jullie hebben nog even te gaan.

Liefs Rixt en natuurlijk de rest van de fam.

• 07 December 2013 - 20:09

Bernoe:

Fijn even iets van jullie te horen! Lekker genieten! Zal jullie verslagjes blijven volgen! Liefs Bernoe en de rest van de familie

• 08 December 2013 - 12:15

Dionne:

Mooie plaatjes al. Wens jullie nog hele fijne dagen daar in thailand! Liefs Dionne & co

• 10 December 2013 - 10:23

Rita, Karin En Marjon:

Hoi vakantiegangers.
    Hier een berichtje van een aantal werkende mensen uit Zwolle.
    Vanuit hier gaan we jullie ook volgen, dan valt het werken met het koude winterweer wat mee.
    De groeten aan Remco en het koninklijk paar.

• 13 December 2013 - 12:07

Marjon:

Sonja, gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een gezellige dag van, die volgens mij alweer bijna voorbij is bij jullie.